Tryghed og ekspertise med Inspari Service team

 

Forestil dig at du aldrig mere skal bekymre dig om, hvorvidt dine data er tilgængelige, når du har brug for dem.

Hos Inspari er vores Service team dedikeret til at give dig den sikkerhed og tryghed, der følger med at vide, at dine systemer kører gnidningsfrit – dag og nat.

Uanset om du står overfor kritiske fejl, har brug for at optimere dine løsninger, eller blot ønsker at sikre, at alt fungerer perfekt, er vi klar til at træde til med kvalificeret sparring og hurtig support.


Kontakt os for at høre mere

background-half-martin

En serviceaftale der matcher dine behov

Vi forstår, at hver virksomhed har unikke behov, når det kommer til drift og support. Derfor tilbyder vi fleksible serviceaftaler, der er skræddersyet til dig – og uanset om det er til egenudviklede platforme eller platforme udviklet af en anden leverandør.

Vores serviceaftaler er modulopbyggede, så du kan vælge en løsning, der passer til din virksomheds drift. Har du behov, der ligger uden for standardløsningerne, så tilbyder vi skræddersyede aftaler, der matcher dine specifikke krav.

Vores moduler omfatter følgende:

  • Work: Vores serviceaftale tager udgangspunkt i grundmodulet "Work", hvor vi bla. overvåger dit datawarehouse, integrationsplatform og SQL-servere og påbegynder fejlsøgning inden for 2 timer på hverdage mellem kl. 7-17.

  • Week: Har du brug for support i weekender og på helligdage? Med dette modul udvider vi vores tilgængelighed, så vi også dækker disse perioder mellem kl. 7-17.

  • 24/7-365: For dig, der har brug for konstant adgang til support og en hurtig reaktion på fejl, når de opstår, tilbyder vi en 24/7-365 aftale. Det kan fx være ideelt til virksomheder med kritiske systemer, global tilstedeværelse eller operationer i flere tidszoner.

  • Custom Tools: Vi supporterer specifikke applikationer med et modul tilpasset dine unikke behov.

 

Ring til os:

+45 70 26 22 56

Hverdage kl. 7-17

Skriv til os:

support@inspari.dk

Hverdage kl. 7-17

Ring til os:

+45 70 26 22 56

Ved akut behov uden for normal åbningstid

Gennem vores samarbejde med Inspari Service team har vi opnået en kontinuerlig samt stabil drift og support af vores Datawarehouse og integrationsløsning. Deres 24/7 overvågning har været central for at sikre opdaterede data og en god performance. I kraft af deres dybdegående kendskab til vores forretning, har Service teamet kontinuerligt og effektivt hjulpet os med at håndtere løbende udviklingsopgaver, hvilket har været en stor hjælp for vores brugere.
Lasse Bo Jensen
Senior Business Analyst, Novasol A/S

Service, drift og support på alle niveauer


Vores Service team tilbyder både 1. og 2. level support samt specialiseret 3. level support, så du altid er dækket ind – uanset om du har brug for løbende support eller en fuld driftsaftale.

Med denne kombination af Service Operations og Specialists får du et service team, der ikke kun reagerer på problemer, men også proaktivt arbejder for at forbedre og sikre dine systemer, så du kan fokusere på din kerneforretning med ro i sindet.

Kamilla-Henrik_CIS_case

Service Operations - 1. og 2. level support

Vores Service Operations er din første linje af support og driftshåndtering, og de bringer hver især en solid erfaring og ekspertise til bordet, hvilket betyder, at du altid får den bedste vejledning og support, uanset hvad du har brug for.

De har ansvaret for overvågning af dine systemer, så potentielle problemer opdages og håndteres hurtigt. Med deres stærke kompetencer inden for incident management, er de klar til at reagere straks på opståede fejl og sikre, at dine data er tilgængelige og opdaterede. 

Deres opgaver inkluderer også patch management, hvor de sørger for, at dine systemer er beskyttet og opdaterede med de nyeste sikkerhedsopdateringer, samt problem management, hvor de analyserer og løser underliggende problemer for at forhindre gentagelser. Hvis der opstår udfordringer, der kræver mere avanceret teknisk indsigt, eskalerer de sagen til vores specialister.

 

Specialists - 3. level support

Når der er brug for avanceret teknisk viden og problemløsning træder vores erfarne og dygtige tekniske eksperter til. De håndterer komplekse incidents, som kræver en dybere forståelse af dine systemer og deres arkitektur. 

Deres kompetencer inkluderer root cause analysis, hvor de ikke bare løser problemet, men også sikrer, at det ikke opstår igen. De står også for avanceret optimering af systemer og implementering af langsigtede forbedringer, som sikrer høj ydeevne og robusthed.

Hvis der er behov for det, så tager de sig ligeledes af komplekse systemintegrationer og tilpasninger, der går ud over den daglige drift.

5 gode grunde til at vælge Inspari Service team

  • Vi skaber tryghed
    Med Inspari ved din side kan du være sikker på, at selv de mest komplekse udfordringer bliver håndteret professionelt. Vi tager os af de opgaver, andre ikke kan eller vil håndtere, så du kan fokusere fuldt ud på din kerneforretning.

  • Vi sætter relationen i centrum
    For os handler det om at opbygge en tæt og tillidsfuld relation til dig og dit team. Vi er lette at komme i kontakt med og tilgængelige, når du har brug for os.

  • Vi tager ansvar
    Med vores omfattende erfaring følger et stort ansvar. Vi sørger for at løse dine opgaver, uanset deres omfang og kompleksitet. Vi investerer tid i at forstå din virksomheds systemer og processer, så vi kan handle hurtigt og effektivt, når du har brug for os.

  • Vi skaber værdi
    Vores mål er klart: at maksimere værdien for din virksomhed. Hver eneste indsats fra vores side er fokuseret på at optimere din forretning og skabe konkrete resultater.

  • Optimer dine ressourcer
    Når vi står for driften og supporten, frigiver du og dine medarbejdere tid til at fokusere på det, der virkelig tæller – at drive virksomheden fremad, uden at blive bremset af tekniske udfordringer.
Inspari tager 100% ejerskab for, at tingene spiller før, under og efter deployment. De er dygtige, altid tilgængelige og har høje standarder for kode, udvikling, service og dokumentation. Det er et meget dynamisk samarbejde.
Tommy Ballentin
Business Analyst, Dalgas

Kan vi hjælpe dig?
Ræk endelig ud for at starte dialogen op


Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til en uforpligtende snak eller et møde, er du mere end velkommen til at tage fat i os.

Ræk endelig ud til os direkte, eller udfyld kontaktformen nedenfor.

Vi vil glæde os til at starte dialogen op!

 

Martin Lytje
Cloud Infra. Sales Executive
+45 61 95 67 38

Martin-Lytje

 

Martin Kolding Pedersen
Director, Service Delivery

+45 41 24 56 55
martin-kolding

 

   

 

Kan vi hjælpe dig? Skriv til os her. 

Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt med et svar på din forespørgsel.