Ring til os:
+45 70 26 22 56
Hverdage kl. 7-17
Consultancy
Services
Tech
Business Solutions
Microsoft kurser
Forestil dig at du aldrig mere skal bekymre dig om, hvorvidt dine data er tilgængelige, når du har brug for dem.
Hos Inspari er vores Service team dedikeret til at give dig den sikkerhed og tryghed, der følger med at vide, at dine systemer kører gnidningsfrit – dag og nat.
Uanset om du står overfor kritiske fejl, har brug for at optimere dine løsninger, eller blot ønsker at sikre, at alt fungerer perfekt, er vi klar til at træde til med kvalificeret sparring og hurtig support.
Vi forstår, at hver virksomhed har unikke behov, når det kommer til drift og support. Derfor tilbyder vi fleksible serviceaftaler, der er skræddersyet til dig – og uanset om det er til egenudviklede platforme eller platforme udviklet af en anden leverandør.
Vores serviceaftaler er modulopbyggede, så du kan vælge en løsning, der passer til din virksomheds drift. Har du behov, der ligger uden for standardløsningerne, så tilbyder vi skræddersyede aftaler, der matcher dine specifikke krav.
Vores moduler omfatter følgende:
Hverdage kl. 7-17
Ved akut behov uden for normal åbningstid
Gennem vores samarbejde med Inspari Service team har vi opnået en kontinuerlig samt stabil drift og support af vores Datawarehouse og integrationsløsning. Deres 24/7 overvågning har været central for at sikre opdaterede data og en god performance. I kraft af deres dybdegående kendskab til vores forretning, har Service teamet kontinuerligt og effektivt hjulpet os med at håndtere løbende udviklingsopgaver, hvilket har været en stor hjælp for vores brugere.
Consultancy
Services
Tech
Business Solutions
Microsoft kurser
Vores Service team tilbyder både 1. og 2. level support samt specialiseret 3. level support, så du altid er dækket ind – uanset om du har brug for løbende support eller en fuld driftsaftale.
Med denne kombination af Service Operations og Specialists får du et service team, der ikke kun reagerer på problemer, men også proaktivt arbejder for at forbedre og sikre dine systemer, så du kan fokusere på din kerneforretning med ro i sindet.
Vores Service Operations er din første linje af support og driftshåndtering, og de bringer hver især en solid erfaring og ekspertise til bordet, hvilket betyder, at du altid får den bedste vejledning og support, uanset hvad du har brug for.
De har ansvaret for overvågning af dine systemer, så potentielle problemer opdages og håndteres hurtigt. Med deres stærke kompetencer inden for incident management, er de klar til at reagere straks på opståede fejl og sikre, at dine data er tilgængelige og opdaterede.
Deres opgaver inkluderer også patch management, hvor de sørger for, at dine systemer er beskyttet og opdaterede med de nyeste sikkerhedsopdateringer, samt problem management, hvor de analyserer og løser underliggende problemer for at forhindre gentagelser. Hvis der opstår udfordringer, der kræver mere avanceret teknisk indsigt, eskalerer de sagen til vores specialister.
Når der er brug for avanceret teknisk viden og problemløsning træder vores erfarne og dygtige tekniske eksperter til. De håndterer komplekse incidents, som kræver en dybere forståelse af dine systemer og deres arkitektur.
Deres kompetencer inkluderer root cause analysis, hvor de ikke bare løser problemet, men også sikrer, at det ikke opstår igen. De står også for avanceret optimering af systemer og implementering af langsigtede forbedringer, som sikrer høj ydeevne og robusthed.
Hvis der er behov for det, så tager de sig ligeledes af komplekse systemintegrationer og tilpasninger, der går ud over den daglige drift.
”Vi har retail i hele verden. Det er dybt forretningskritisk, at BI og data opdaterer hele døgnet, at vi agerer ud fra samme datavirkelighed, og at vi holder snor i vores cloud consumption. Det sikrer Inspari for os.”
”Forretningen når sjældent at opdage eventuelle systemfejl, fordi Inspari overvåger, opfanger og løser det hurtigt. Det giver ro i maven og ro i forretningen.”
Inspari tager 100% ejerskab for, at tingene spiller før, under og efter deployment. De er dygtige, altid tilgængelige og har høje standarder for kode, udvikling, service og dokumentation. Det er et meget dynamisk samarbejde.
Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til en uforpligtende snak eller et møde, er du mere end velkommen til at tage fat i os.
Ræk endelig ud til os direkte, eller udfyld kontaktformen nedenfor.
Vi vil glæde os til at starte dialogen op!
Martin Lytje Cloud Infra. Sales Executive +45 61 95 67 38 |
|
Martin Kolding Pedersen Director, Service Delivery +45 41 24 56 55 |
|