Automatisér
processer
Manuelle opgaver, som du laver om og om igen, kan du med fordel automatisere.
Consultancy
Services
Tech
Business Solutions
Microsoft kurser
Øvrige kurser
Mange kigger på, hvordan de kan udnytte AI til at styrke deres produkter, services og processer. Potentialet er stort, og med det rette blik for nye teknologier kan AI for alvor gøre en forskel for dig - både nu og i fremtiden.
Hvis du er nysgerrig efter dit potentiale, kan vi hjælpe med at identificere de lavthængende frugter i din organisation. Ofte er der et stort potentiale ved at nytænke og automatisere de manuelle repetitive processer, så tiden kan bruges andre steder. På den måde kan vi optimere mange workflows og komme hurtigt i gang!
I Inspari er vi eksperter i brugen af AI som redskab til at skabe ny forretning, øge effektiviteten, skabe besparelser og reducere risici. Sammen lægger vi en plan for, hvordan du får realiseret fordelene ved hjælp af AI - i overensstemmelse med din organisations forretningsstrategi.
Manuelle opgaver, som du laver om og om igen, kan du med fordel automatisere.
Brug AI til at forudse ændringer i markedet eller adfærd, så du kan handle på din viden.
Brug AI til at effektivisere din forretning - og start med de lavest hængende frugter.
AI dækker over en bred vifte af forskellige discipliner, der hver især kan tages i brug for at løse den udfordring, du står med. Book en gratis afklarende workshop med vores AI-konsulenter for at blive klogere på, hvordan AI kan hjælpe dig. På workshoppen kan vi sammen udforske hvilke forretningsudfordringer og spørgsmål vi kan besvare ved hjælp af AI. Herunder ser du et udvalg af de forretningsudfordringer, vi hjælper andre virksomheder med.
Forecast i form af indkøb- og produktionsplanlægning
Minimer lager og spild ved at modtage løbende forslag til ændring af vareindkøb og bemandingsplaner ud fra automatisk opdaterede forventninger til salg.
Churn i form af en kundefastholdelses-proces
Iværksæt automatiske handlinger og adviseringer ud fra løbende analyser af hvilke kunder – eller interne talenter - der er på vej væk.
Automatisering i form af kundesupport
Øg arbejdsglæden ved at automatisere de kedelige opgaver. Analyser indgående kommunikation og tekstdokumenter, og fordel opgaverne direkte til de rette medarbejdere.
Anbefalingsmotorer til kunderejser
Øg kundetilfredsheden ved at bruge kundesegmentering og kraftfulde anbefalingsmotorer. Så kan du sikre en automatisk tilpasning af ydelser og tilbud til enkelte kunder og segmenter.
– Jens Michael Haurum, CFO, Ziton A/S
En del organisationer aldrig kommer i mål med AI-projekter. Dette skyldes ofte, at der startes det forkerte sted ift. hvor organisationen befinder sig. Denne kedelige tendens vil vi ændre! Derfor har vi fokus på netop din organisations modenhed inden for AI.
Modenhedsscoren bliver indarbejdet i de fremtidige overvejelser og faser, som vi sammen udarbejder gennem vores metode. På denne måde sikrer vi, at vi starter det rigtige sted, så vi øger chancen for at løsningen lever videre efter endt forløb.
Level 1: Awareness
AI findes på agendaen rundt omkring i organisationen, men det praktiseres ikke på et strategisk plan.
Level 2: Active
Der er allerede igangsat mindre proof-of-concepts og pilotprojekter i organisationen. Der arbejdes på at finde en standardiseret måde at arbejde med AI på.
Level 3: Operational
Der findes som minimum et enkelt AI projekt, som er sat i produktion. Løsningen kan anvendes og tilgås på flere niveauer, og der er et dedikeret budget til AI projekter.
Level 4: Systematic
Det ligger på rygraden at tænke AI ind, når der skal udvikles digitaliserede løsninger. Der anvendes adskillige AI projekter i produktionen allerede på tværs af forskellige forretningsområder.
Level 5: Transformational
På dette niveau har virksomheder demokratiseret AI, så enhver medarbejder er i stand til at spotte relevante business cases. Der anvendes AI til at automatisere rapportering, justere produkttilbud og optimere infrastrukturen.
Få en gratis indledende 3 timers workshop med vores AI-forretningskonsulenter - skriv til os her.