Consultancy
Services
Tech
Business Solutions
Microsoft kurser
Alt jeres rapportering.
I én løsning.
På abonnement.
Actify er det endelige opgør med endeløse it-projekter. Det er al jeres rapportering, jeres business analytics, i én løsning til en fast månedlig pris.
Actify Business Analytics er skabt ud fra hundredevis af veludførte projekter og tusindvis af timers erfaring med at lave gnidningsfri, effektiv og værdiskabende rapportering og business analytics - alt sammen i en moderne dataplatform i Microsoft Azure og visualiseret i fede Power BI dashboards.
Vi har samlet det hele i en simpel modulløsning på abonnement, hvor I er i gang på uger – i stedet for måneder.
Actify er ikke en revolution inden for business analytics.
Men det er tæt på.
Actify er en ny måde at tænke business analytics på. Det er det endelige opgør med projekter, hvor alt bygges fra bunden uden fokus på mennesker. Actify Business Analytics er alle vores bedste erfaringer samlet i én løsning, som tilsammen skaber en ny og bedre måde at få automatiseret rapportering på. Nogen siger, at tiden med simple IT-revolutioner er forbi. Men det her kommer tæt på.
Med Actify får du den perfekte kombination af best practise og dine konkrete behov. Nu og i morgen. Du får en dataplatform, som du løbende kan udvide. Du kan vælge ét modul eller alle. Du kan vælge til og fra. Fra behov til behov.
• Finans
• Salg
• Indkøb
• Lager
• Projekter
Actify vokser med dig. Når et modul bliver udbygget, får du værdien. Når en ny feature bliver tilføjet, får du den med i prisen. Og får du en god ide at gøre løsningen endnu bedre, så skaber vi den sammen. Det er simpelt, kosteffektivt og fremtidssikret. Og så er du aldrig alene med opgaven. Selv om løsningen er standardiseret, så er servicen og supporten 100% personlig. På den måde får du altid suveræn sparring til opgaven – så du sikrer, at værdien af data kommer helt ud i din organisation.
80% standard & 20% dit DNA
Brugervenligt & intuitivt
Kom i gang på 4-8 uger
”Kombinationen af abonnementsløsningen på Actify, der giver økonomisk forudsigelighed, og Insparis support ift. Azure-consumption og udvikling af platformen, er virkelig gavnlig og giver stor tryghed for os. Supporten er altid lige ved hånden.”
Se demoen og hør mere om Actify Business Analytics
Mød Casper Nørskov - en af arkitekterne bag Actify.
I videoen giver Casper dig en gennemgang af Actify Business Analytics og viser, hvordan de visuelt stærke dashboards gør hverdagen nemmere for den moderne forretningsbruger, der vil have altid-opdaterede tal på abonnement.
5 gode grunde til at vælge Actify Business Analytics
- Alt jeres rapportering i én løsning til en fast månedlig pris.
- Hurtig indsigt i flotte Power BI dashboards.
- Cloudbaseret platform med alle skyens fordele, når nye behov opstår.
- Hurtig og sikker implementering inden for få uger.
- 100% personlig support.
Actify Business Analytics er bygget i Microsoft Azure med brug af Microsoft Power Platform.
I Finans-modulet kan du accelerere finansrapporteringen i din organisation på selskabsniveau og i de enkelte afdelinger, hvor hver afdelingsleder kan se sine egne tal. Med Finans kan du:
Se din resultatopgørelse på daglig basis og tage temperaturen på forretningen via nøgletal som COGS margin, SG&A margin & overskudsgrad.
Følge udviklingen i balancen såvel som den nuværende balance og evaluere status ved at kigge på nøgletal som likviditetsgrad og net working capital.
Monitorere cash flow (via den inddirekte metode) og se det frie cash flow & cash flow to capital expenditure i perioden.
Have fingeren på pulsen ift. likviditeten, idet du har overblik over nuværende kreditor- og debitor udeståender og kan se likviditetspåvirkningen i den kommende periode.
I Salg-modulet kan du sætte tempo på salgsrapporteringen. Ledelsen kan følge salgsperformance på tværs af hele organisationen, og hver sælger/manager vil have et overblik over egne kunder samt have et detaljeret kunde-view. Med dette modul kan du:
Monitorere salg på tværs af organisationen og de finansielle dimensioner, som man anvender. Salget kan potentielt måles både på omsætning, profit, rabat og eventuelt kreditnotaer.
Monitorere ordretilgang og sammenligne dette med tidligere års niveauer
Give hver sælger et overblik over sin kundeportefølje og se, hvor man ligger ift. budget samt eventuelt forecast ved inkludering af pipeline og et detaljeret kunde-view, hvor du kan se nuværende status og historik
Vurdere evnen til at generere nysalg ved at have et overblik over salg- & kundevækst samt omsætning fra nye kunder
I Indkøbsmodulet kan du accellere indkøbsrapporteringen. Modulet er særligt relevant for aktører i indkøbsfunktioner og kan også bruges på ledelsesplan.
Med modulet kan du:
Se indkøbshistorik på de forskellige leverandører og dermed se indkøb pr. leverandør/vare samt det totale antal leverandører/varer anvendt i en given perioden.
Se udviklingen i indkøbsprisen pr. stk for en given varer eller leverandør.
Se hvilke leverandører, der har den bedste leveringsperformance ift. on-time-delivery og lead.
Med Lagermodulet kan du forbedre lager-rapporteringen i din organisation. Modulet er særligt relevant for aktører i lager- og indkøbsfunktioner og kan også bruges på ledelsesplan.
I modulet kan du:
Se nuværende lager (stk og kr.) på de forskellige lagere og varer samt alderen på lagerne.
Se lageromsætningshastighed på de forskellige lagere og varer samt den gennemsnitlige lagerbinding pr. måned og dermed flowet på lageret.
I Projektmodulet styrker du projektrapportering – både på ledelsesmæssigt og operationelt plan, fordi hver projektleder kan se status på egne projekter samt gå i detaljer med det enkelte projekt.
I modulet kan du:
Holde øje med status på projektområdet baseret på metrikker som omsætning, dækningsbidrag, periodiseret omsætning, forecast samt budgetoverholdelse. Disse nøgletal kan ses på tværs af segmenter, projekttyper, projektledere mv.
Monitorere enkelte projekter eksempelvis ved at kigge på forventet færdiggørelsesgrad eller dækningsgrad. Endvidere vil du kunne gå i detaljer med det enkelte projekt og se alle realiserede og budgetterede tal på projektet samt tracke de enkelte aktiviteter på projektet
Actify er dit.
Ansvaret er vores.
Actify Business Analytics er en stærk, cloudbaseret dataplatform. Vi står derfor for hele opsætningen, og I vælger netop de moduler, der er relevante for jer.
Med Actify Business Analytics får alle dine relevante medarbejdere adgang til netop de områder, de har behov for.
Udrulning og forankring er nøgleelementer, når din virksomhed skal tage Actify i brug. Derfor tilbyder vi træning til de medarbejdergrupper, der arbejder med nøgletal, rapporter og apps - selvfølgelig med fokus på netop det, der er relevant for den enkelte gruppe.
Derudover tilbyder vi udvidede kurser til de medarbejdere, som ønsker at bygge videre på løsningen og lave egne tilpasninger.