Vores support
er jeres


For os er support mere end bare et ord. Det er ansvar for din løsning med en holdning til, hvad der passer dit setup bedst. Det er handling i enhver situation.

Med Inspari Support får du sikkerhed, proaktivitet og adgang til landets bedste specialister på dit område.

background-half-lloyd2

Ring på 70 26 22 56 

support@inspari.dk

Hverdage fra kl. 7-17 

Brug for support til data eller platform?

Vi kan hjælpe dig, hvis du har behov for support på din data-løsning. Med eller uden supportaftale - kunde i Inspari eller ej. Med en supportaftale får du:

  • En fast, lav responstid
  • Vores store indsigt i din løsning
  • En bedre pris, når vi løser opgaver
  • Best practice ITIL-processer
  • Trygheden ved proaktiv support

Uanset om du har udfordringer med dit data warehouse, dit front-end-tool eller processering af kuber, så finder vi sammen en løsning.

Inspari Support er åben i hverdage fra 7-17. Hvis du har behov for support om aftenen, i weekender, på helligdage eller døgnet rundt, har vi også en aftale, der passer til dit behov. Du finder vores forskellige moduler længere nede på siden.

5 gode grunde til at vælge Inspari Support

 

Vælg en erfaren partner
Vores erfaring gør din løsning endnu mere stabil. Vi laver ikke kun et quick fix, vi skaber en holdbar løsning.

Vær opdateret – altid
Vores kompetencer er altid opdaterede. Og vi sørger for, at din løsning er det samme.

Gør det, du er bedst til
Det gør vi nemlig i Inspari Support. Vi starter hver morgen med at tjekke din løsning, så kan du koncentrere dig om dine opgaver.

Brug ressourcer optimalt
Når vi tager os af supporten, kan dine medarbejdere koncentrere sig om at passe på din virksomhed og skabe værdi. Ikke yde support.

Overlad ansvaret til os
Dine medarbejdere fortjener at holde ferie uforstyrret og sove om natten uanset tidszone. Lad bare os tage ansvaret.

En supportaftale til dine behov

Udgangspunktet for vores supportaftale er grundmodulet kaldet work. Her overvåger vi dit data warehouse og starter fejlsøgning inden for 2 timer i tidsrummet 7-17 på hverdage.

Har du også behov for support i weekenden og på helligdage fra 7-17, vælger du modulet week. Strækker dit supportbehov sig over hele døgnet, året rundt, vælger du year. Det gælder fx virksomheder med afdelinger i forskellige tidszoner.

Har du behov for support på fx Qlik, Tableau eller Power BI, kan du bygge ovenpå med modulet, front-end-tools.

Og endelig kan du vælge custom tools til support af den applikation, vi har skabt til dig.

Kort sagt - en aftale efter dit behov.
Uanset hvad du vælger, er du ikke bundet. Vi tror nemlig ikke på værdien af at binde dig til et abonnement, du ikke har brug for. Derfor kan du altid opsige, opgradere eller nedgradere en supportaftale med en måneds varsel.

background-half-martin

Kan vi hjælpe dig?
Skriv til os her

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.