Uhrenholt booster & automatiserer forretningsprocesser med AI

Med intelligent brug af GenAI har den globale fødevarekoncern Uhrenholt for altid forandret arbejdet med gennemgang af nye produktspecifikationer.
Den tidligere manuelle opgave med sammenligning af ofte mange siders produktspecifikationer i forskellige PDF'er er nu automatiseret med AI, der analyserer og sammenligner produktdata hurtigt og præcist.
Fra manuelt mareridt til mesterlige masterdata
Opdateringer i produktspecifikationer en naturlig del af hverdagen. Og produktdata skal naturligvis være korrekte for at sikre den rette håndtering og forbrugernes sikkerhed i den sidste ende.
Tidligere krævede processen, hvor nye produktspecifikationer blev vurderet og sammenlignet med eksisterende, en manuel indsats. Helt konkret skulle medarbejderne åbne og sammenligne flere PDF-dokumenter, hvilket var både tidskrævende, komplekst og sårbart.
Nu bliver data fra producenterne automatisk analyseret og forskellene synliggjort for medarbejdere.
AI serverer forskellene på et sølvfad for medarbejderne
Med implementeringen har medarbejderne nu fået en løsning, hvor AI effektivt sammenligner dokumenter og fremhæver forskelle og ligheder.
Resultaterne præsenteres i en webapplikation, hvor dokumenterne uploades, og sammenligningerne vises i et overskueligt tabelformat. Denne forbedring sparer tid og sikrer nøjagtighed i vurderingerne, hvilket styrker produktkvalitet og konkurrenceevne.
Løsningen er baseret Large Language Models, de såkaldte LLM'er.
Strategisk fokus på AI giver operationelle gevinster
Denne innovative løsning understøtter fødevarekoncernens strategi om digital transformation og effektivisering af interne processer. Den nye webapplikation bidrager til at optimere arbejdet, så medarbejderne kan fokusere på at levere høj kvalitet og pålidelighed i alle aspekter.
Klar på mere AI?
Se med her
Efter milliardfusion: Microsoft Fabric og Power BI sikrer indsigt i kritiske forretningsdata i EIFO
Case

Inspari sikrer globale dataflows og driftsikkerhed for BoConcepts BI-platform
Case

For Novo Nordisk blev ChatGPT blev et point of no return
Podcast

Topdanmark: Kundevendt AI-assistent revolutionerer kundeoplevelsen
Podcast

Danske Bank: Balancen mellem regulatoriske krav & kommercielle mål
Podcast

Kate O'Neill: Bridging the Transformation Gap (English)
Podcast
