Nyt AI-tool skal øge konkurrenceevnen & styrke salgsindsatsen hos Uhrenholt
Uhrenholts nye AI-løsning skal optimere sortiment og prissætning i et stærkt konkurrencepræget marked og således give sælgerne et værktøj, der kan hjælpe dem i deres hverdag.
Løsningen bygger på Uhrenholts solide datafundament i Power BI. I deres nye AI Power BI-dashboard kan en testgruppe nu se bud på, hvad sammenlignelige kunder på andre markeder har købt og til hvilken prissætning.
Derudover modellerer løsningen sandsynligheden for krydssalg for hvert enkelt produkt. Det giver Uhrenholt mulighed for at optimere sortiment og pris baseret på salgstal fra sammenlignelige markeder.
Snart sætter vi data-barren endnu højere, når Uhrenholt med generative AI skal skabe yderligere værdi med deres data.
Løbende digitalisering er afgørende for os. At samle og digitalisere al salg- og ordrehåndtering i én cloudbaseret og sikker løsning er et stort skridt i den rigtige retning.
Marcel From Dührkoop
Director, Security & Infrastructure, Group IT, Uhrenholt A/S