Dataklubben sæson 10 episode 5


Topdanmark: Kundevendt AI-assistent revolutionerer kundeoplevelsen

 

Med chatbotten TopGPT har Topdanmark lanceret en af de første kundevendte generative AI-chatbots i den danske finanssektor - en chatbot, der skal kunne løse 80 % af alle kundehenvendelser indenfor 20 sekunder! 
Manden, der står i spidsen for forsikringsselskabets ‘digital first’-strategi, er CIO Kasper Tjørntved Davidsen, og han er dagens gæst i Dataklubben. 

Hvordan sikrer Topdanmark præcise og relevante svar fra AI-assistenten, selv ved komplekse og nuancerede kundespørgsmål? Og hvordan ser fremtiden ud med AI hos Topdanmark?

Det er nogle af de ting, Rosa og Heino er spændte på at tale med Kasper om. 

God lyttelyst! 

Subscribe: Apple Podcasts Spotify Google Podcasts RSS

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.