Dataklubben sæson 11 episode 5


Alm. Brand Group: Forsikring, fusion & fælles fundament

 

Hvordan holder man fast i det langsigtede strategiske fokus, når hverdagen banker på, og to selskaber fusioneres til ét? I denne episode af Dataklubben taler vi med Bo Krag Esbensen, COO i Alm. Brand Group, om fusionen med Codan og rejsen mod et fælles fundament – teknologisk såvel som kulturelt.

Bo deler åbent, hvordan man balancerer drift, transformation og et foranderligt marked, og hvordan man bygger én stærk, værdibaseret kultur og sikrer motivationen i en flerårig integrationsproces - det Bo beskriver som "det lange seje træk". 

Vi dykker også ned i fundamentet for Alm. Brand Group, og hvorfor et solidt datafundament har været vigtigere end at jagte AI-hypen.

God tur i Dataklubben og ind i maskinrummet hos Alm. Brand Group 🙌

 

Subscribe: Apple Podcasts Spotify 

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.