Dataklubben sæson 10 episode 2


Fibia/Waoo: Digital transformation lykkes kun med mennesker i centrum

 

Hos fiberselskabet Fibia og servicebrandet Waoo er den digitale transformation ikke en destination, men ongoing forretningsudvikling. Transformationen er noget, Fibia skaber i praksis ved at betragte virksomheden som en lærende organisation, hvor alle er involveret i at omsætte viden til handlinger og konkret arbejde med kulturen.
 
Lyt med, når vi taler med Pernille Pagh, Director of Digitalization & Business Development, og Anders Holvøe, Director of Marketing & Digital, fra Fibia.

God fornøjelse i Dataklubben!

Subscribe: Apple Podcasts Spotify Google Podcasts RSS

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.