Dataklubben sæson 7 episode 11

Salling Group: Alt det, du gerne vil vide, før du bygger en CDP

 

I sæsonens sidste episode i Dataklubben får du det hele: Satsninger, succeser og store udfordringer direkte fra Danmarks største dagligvarekoncern, Salling Group. 

Tak til Director og Head of Product Management i Salling Group, Anders Kongaa Kristensen, for at være autentisk og blandt andet dele ud af de dyre lærepenge, der endte med at lukke koncernens største digitale satsning.

Hør mere om forretningsudviklingen til en ægte omnichannel og tag endelig gode noter, når Anders deler de allervigtigste erfaringer fra det customer data platform-projekt, der skulle styrke loyalitets- og medlemsprogrammet på tværs af koncernens brands, men som også kostede dyrt både økonomisk og på samarbejdet med SAP. 

God fornøjelse i Dataklubben

Lyt med & subscribe her 👇

Subscribe: Apple Podcasts Spotify Google Podcasts RSS

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.