Dataklubben sæson 7 episode 1

Pandora: Når datamodenhed skaber bedre kundeoplevelser


Så er sæson 7 i Dataklubben skudt godt i gang med et fint besøg hos smykkegiganten Pandora. Her møder vi Frederik Gjørup Nielsen, Engineering Manager, til en snak om datamodenhed, organisering og det ultimative mål om at skabe den bedste oplevelse for kunden hver gang - både fysisk eller digitalt.

Glæd dig til at høre, hvordan treenigheden mellem product management, delivery management og engineering management får data til at flyde effektivt mellem systemer, og hvordan det datadrevne fokus er med til at realisere den personaliserede omnichannel-oplevelse, den smidige end-to-end supply chain og det stærke samarbejde mellem kolleger fra hele verden.

Du får selvfølgelig også indsigt i, hvordan Pandora er gået fra et spredt datalandskab med mange lokale rapporteringsløsninger og forskellige sandheder til en moderniseret, fælles portal med samme indgang for alle Power BI-rapporter. Et setup, der efter 1 1/2 år skal revideres med Data Mesh in mente.

God tur i Dataklubben!

Lyt med & subscribe her 👇

Subscribe: Apple Podcasts Spotify Google Podcasts RSS

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.