Dataklubben sæson 5 episode 10

SOS digitaliserer rundt om den personlige assistance


Dataklubben er i sæsonens sidste episode på besøg hos SOS International - Nordens største assistancevirksomhed. Netop nu er SOS i fuld i gang med at digitalisere hele vejen rundt om den personlige assistance, som de 8 alarmcentraler hver dag yder.

Det er gratis at sige, at man har gjort data til et aktiv - så hvad har SOS International konkret gjort? Dataprojekterne er flyttet ind på direktionens agenda for at skabe konkurrencemæssige fordele, og BI-afdelingen er blevet til Data & Analytics og er flyttet ud i forretningen. Her arbejder de med et begrebskatalog på tværs af alle afdelinger, kigger ind i AI-potentialet og indtil videre gjort deres arbejde så godt, at de nu udvikler mere end de drifter.

Lyt med i sommerafslutningen, som er en ægte 2 i 1-episode: Du får både inspiration til digitalisering af din virksomhed og årets vigtigste ferietips, hvis du rejser ud for at nyde sommerferien og bliver skidt på rejsen!

Lyt med & subscribe her 👇

Subscribe: Apple Podcasts Spotify Google Podcasts RSS

Subscribe

Apple Podcasts  Spotify

Google Podcasts  RSS

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.