Dataklubben sæson 4 episode 3

 

Omnichannel, data og ægte sandhedsøjeblikke

I dagens podcast gæster Rasmus Houlind Dataklubben til en snak om omnichannel som en disciplin, der strækker sig langt udover selve købsoplevelsen. Kom med ind under motorhjelmen og forstå rejsen fra første cookie og IPC tracking til de sandhedsøjeblikke og incitamentsstrukturer, der skaber tillid og sørger for, at dine kunder kommer igen - og igen.  

Hvis du med det samme tænker, at omnichannel er forbeholdt retailere og ”dem nede i marketing”, så slå bare lyttelapperne ud. Her er inspiration til alle virksomheder og brands, der vil lære kunderne bedre at kende og forstå, præcis hvornår deres kunder er klar til at købe mere.

Hvorfor skelner nogle virksomheder mellem kanaler, når kunderne ikke gør? Kan man tegne den digitaliserede, personaliserede kunderejse uden data? Hvornår er det bedst at spørge kunderne om at købe mere – altså, din virksomheds ægte sandhedsøjeblikke? Og har din virksomhed en incitamentsstruktur, der gavner kunden, virksomheden eller den enkelte medarbejder?

Glæd dig til en samtale om at gribe de muligheder, der er, og hør, hvordan du skal forholde dig, hvis ledelsen i din virksomhed ikke er klar til at arbejde kundecentrisk.

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.