Dataklubben sæson 3 episode 8

 

Boozt Fashion i dataklubben

Så er vi klar med tredje sæsonfinale i Dataklubben. Vi slutter af i fornemt selskab med besøg af Dataklubbens måske mest fancy titel til dato - mød Data Intelligence Director i Boozt Fashion, Steffan Mølbæk Andersen! 
 
I denne uges podcast kan du høre, hvor fedt det føles at slå Google på deres egen hjemmebane i en battle mellem en gammel algoritme og en (måske) over-engineered løsning. Moderne teknologier er netop et af dagens hede emner, fordi hvordan arbejder Boozt med at skabe den gode oplevelse i en tid, hvor GDPR laver benspænd for marketingafdelinger?  Hvordan påvirker man kunder med data, når mange køb er spontane? Hvordan Boozt bruger billedgenkendelse til at optimere deres master data processer? Og hvad er det, der trigger folk til at købe?
 
Lyt med i Dataklubben, hvis du vil høre mere om arbejdet med data, 150.000 styles og Jens-Jacobs forsøg på at få Søren til at forny garderoben med andet end 14 ens blå t-shirts. 

Kan vi hjælpe dig? 
Skriv til os her,

Hvis du har spørgsmål eller tænker, at tiden er inde til et uforpligtende kald eller møde, kan du kontakte os her. Vi ser frem til at høre fra dig og svarer hurtigst muligt.